ISOPHI Z
Diagnostický nástroj iSophi Z je určen k využití při zápisech do ZŠ nebo na počátku školní docházky. Učitelé díky němu získávají možnost provádět pedagogickou diagnostiku vstupních dovedností dítěte.
iSophi Z slouží k provádění rychlé a efektivní pedagogické diagnostiky žáků při vstupu do základní školy a to buď při zápisech dětí do školy nebo na počátku jejich školní docházky.
iSophi Z poskytuje učiteli informace vztažené k aktuálním úrovním dovedností u každého dítěte, které se zápisů účastní.
Jednotlivé úkoly, jichž je celkem 11, orientačně identifikují dovednosti dětí v těchto povinných oblastech:
- matematické představy,
- prostorová představivost,
- grafomotorika,
- sluchové vnímání,
- zrakové vnímání,
- vědomosti.
Vedlejšími sledovanými aspekty jsou:
- porozumění instrukcím a otázkám,
- výslovnost,
- pracovní zralost,
- pozornost,
- sociální projev dítěte.